Podaljšanje garancije

Vsak naš produkt ima ob nakupu eno, dve ali tri leta garancije – 12, 24  ali 36 mesecev.

Za produkte, ki imajo 12 mesečno garancijo vam ponujamo možnost dokupiti garancijo, ki presega običajen proizvajalčev garancijski rok. Garancijo s tem podaljšate na skupno 36 mesecev. Na ta način se zaščitite pred morebitnimi napakami v materialu, oziroma napakam, ki so nastale pri sami izdelavi izdelka oziroma komponent. V času podaljšane garancije stroške rezervnih delov in delovnih ur za popravilo izdelka, ob predložitvi originalnega računa o nakupu izdelka, krije naše podjetje..

Garancija se nanaša na serijsko številko izdelka ali drugo številko označbe izdelka, zato jo lahko skupaj z izdelkom tudi prodate ali podarite naprej.

Garancijo je mogoče kupiti le sočasno z nakupom izdelka - kasnejši nakup ni mogoč.

Splošni pogoji za uveljavljanje garancije

  • Garancija je veljavna le ob predložitvi izdelka in originalnega računa z vnesenimi podatki o izdelku in serijski številki le tega.
  • Podaljšanje garancije se nanaša na stanje izdelka ob nakupu.
  • Prijavljene škode brez točnega opisa kdaj, kje in kako je škoda nastala, niso krite, dokler ni popolnega pisnega pojasnila o škodnem primeru.
  • Garancije in jamstva za konstrukcijske dele in za celotne izdelke se koristijo prvenstveno.
  • Garancije proizvajalcev izdelkov veljajo kot primarne garancije; prav tako tudi vsa druga jamstva ali pogodbene obveznosti tretjih oseb.
  • Praske in podobne poškodbe na izdelku, ki ne vplivajo na tehnične zmogljivosti izdelka, se ne štejejo za garancijsko popravilo.
  • Škoda na programski opremi, operativnih sistemih, gonilnikih, pomožnih programih in drugod ni krita.
  • Lastniki izdelkov ali njihovi pooblaščenci so za programe, gonilnike, podatkovne baze in njihovo sposobnost delovanja odgovorni sami.
  • Garancija ne krije potrošnega materiala, obrabljenih delov, akumulatorjev, baterij, tonerjev, varovalk, črnila, tuljav, žarnic in podobnega.
  • Škoda zaradi običajne obrabe in izrabe ter postopnega slabšanja kakovosti delovanja izdelkov ni zajeta v garancijsko popravilo.
  • Škoda, nastala zaradi poskusov popravila ali posegov tretjih oseb brez pooblastila, ni krita.
  • Škoda, ki je nastala zaradi malomarnosti ali jo je povzročila tretja oseba, ni krita.
  • Strokovnjaki, ki izvajajo dela kot so dobava, vgradnja, nadgradnja in podobno, so odgovorni za svoje delo.
  • V primeru škode se ostala zavarovanja bremenijo kot prva (če je npr. zavarovano stanovanje in pride do požara, poplave itd. in je poškodovan računalnik ali prenosnik v njem, se najprej škoda krije iz tega zavarovanja).
  • Odškodninske zahtevke za izgubo baz podatkov in programske opreme ni možno uveljavljati iz navedenih vzrokov škode. Prav tako tudi ni nadomestil za stroške popravil, ki so nastali zaradi težav s programsko opremo in operacijskim sistemom, zaradi virusov, zaradi nezdružljivosti komponent, zaradi reševanja podatkov, ponovnega usklajevanja, ponovne pridobitve podatkov in podobno.
  • Za uveljavljanje garancije je potrebno v času vsakega 13. meseca vsako leto (torej v času po koncu 12. meseca do konca 13. meseca in po koncu 24. meseca do konca 25. meseca) dostaviti vaš prenosnik, računalnik ali tablico na redno servisno čiščenje. Servisno čiščenje se izvaja na sedežu GIGATRON d.o.o. in se obračuna 25,00 EUR (znesek z DDV). Servis obsega čiščenje ventilatorjev, menjava hladilne paste in odstranitev prahu iz notranjosti naprave,
  • V primeru, da redno servisno čiščenje ni bilo opravljeno v pogodbenemu času, garancija ne velja!